חדשות

אם אתם חייבים לדעת מה קורה בכל זמן בארץ ובעולם, אם הדבר הראשון שאתם עושים בבוקר הוא לפתוח את הנייד ולבדוק מה השתנה בזמן שישנתם, ואם אקטואליה היא בראש מעינכם – חשוב שתכירו 12 אתרי חדשות שיספקו לכם אינפורמציה חדשותית מהירה, בקלות:

  1. כיפה

אחד מאתרי החדשות הטובים ביותר ברשת, המעניק מידע מגוון על ידיעות חדשותיות שונות ומספק לגולשים מגוון רחב של אייטמים בנושאים ייחודיים. למרות שהוא פורטל העוסק ביהדות, עדיין הוא פונה לפלח רחב של האוכלוסייה ומספק מידע אמין ומקצועי. את האתר הקים בועז נכטשטרן בשנת 2000, ומאז האתר פופולארי בקרב רבים ומצליח באופן ניכר.

2. וואלה

וואלה הוא אחד מפורטלי החדשות הוותיקים בארץ, שהחל את דרכו מאספקת אימייל חינמי, קל ונגיש, הוא כעת אתר שעוסק בחדשות בתחומי האופנה, לייף סטייל, האקטואליה, כמו גם שהוא מוביל את הגולש אל שלל סיפורים מהארץ והעולם.

באתר וואלה תוכלו לקרוא כמעט על כל נושא, החל מניקוי רעלים מהגוף עד לסיפורים מצמררים על חטיפות או חתונות מוזרות שפורסמו בתוך אתרי חדשות מהעולם. האתר מכוון את הגולש על סמך ההתעניינות שלו אל שלל אייטמים חדשותיים, כמו גם מוזרים שלא ידענו שקיימים.

3. YNET

YNET הוא גוף תקשורת ענק מבית "ידיעות אחרונות" בו מתפרסמות חדשות בזמן אמת, אייטמים תרבותיים, כמו גם חוות דעת ודיווחים מהארץ והעולם. ב YNET ניתן למצוא כל סיפור חדשותי שנמצא בכותרות, תוך שהאתר מרכז את הסיפורים העדכניים ביותר שמגיעים מפאנלים של מערכות עיתון הפזורות בכל חלקי הארץ.

4. MYNET

אתר מבית YNET שמוסר חדשות מקומיות בכל עיר בארץ. לידיעות אחרונות ישנם שלל מקומונים מהצפון עד אילת העוסקים בחיי היום יום של התושבים בערים שונות, בחדשות מקומיות, רכילות ושלל אייטמים. במיינט אפשר למצוא גם סקופים גדולים שהפכו את הקערה על פיה בכל הנוגע לפוליטיקה, בטחון ותרבות בישראל.  

5. גלובס

רוצים לדעת מה מצב הבורסה בניו יורק? היכן יתקיים פרויקט התחדשות עירונית? או שאולי מעניין אתכם לקרוא הצהרות ששינו את עולם הכלכלה? כל אלה ואחרים מופיעים במגזין האינטרנט 'גלובס' שנועד לאנשים שמתעניינים בעיקר בכלכלה ומסחר. באתר שלל חדשות, עדכונים, כתבות שיווקיות כמו גם מידע אודות שווקים שונים ומכריעים בארץ ובעולם.

6. 0404

אתר חדשות שטוען ואף הוכיח בעבר כי הוא המהיר והמעודכן ביותר שיש. אירועים חבלניים, תאונות קשות, סיפורים חדשים ועוד, כולם מתפרסמים ב- 0404 שעושה הכל על מנת לדווח במהירות על כל ידיעה חדשה וחשובה.

7. News 1

אם אתם רוצים לדעת הכל על פרויקט תמ"א 38 שישנו בארץ ובדרך גם להתעדכן בסיפורי הפשע המובילים: מערכת חדשות News 1 תאפשר לכם שלל סיפורים חמים מהארץ ומהעולם. באתר ניתן למצוא שלל כתבות חמות שמגיעות היישר מתוך אתרי חדשות מהעולם, כמו גם אתרי חדשות בישראל, תוך שהאתר משלב סיפורים אקטואליים עם עצות, טיפים ושלל תכנים לשיפור איכות החיים.

8. הארץ

באתר של עיתון "הארץ" ניתן למצוא את האייטמים, הכתבות, הטורים וחוות הדעת המעניינות ביותר, כמו גם את אלה הכתובים בצורה הטובה ביותר, תוך שהאתר מאפשר (לאחר הרשמה*) שלל חדשות, אייטמים וסיפורים מהארץ ומהעולם.

"הארץ" מכיל סוללת  כתבים מוכשרים שמביעים את דעתם אודות פוליטיקה, כלכלה, תרבות בידור וכל מאורע חשוב אחר, תוך שבאתר ניתן למצוא את הביקורות הטובות ביותר לסרטים, הצגות, מופעים וסדרות.

9. מאקו

כדי להתעדכן בזוכה החדש של תכנית אוכל פופולארית או לקרוא אודות הרכילות החמה הנוגעת לבר רפאלי, ניתן להכנס לאתר 'מאקו' שמכיל חדשות בנושאי בידור, תרבות ואף כלכלה, פוליטיקה ובטחון.

באתר מאקו אפשר להתעדכן גם בכל הנוגע לתכניות טלוויזיה, חדשות, אירועי תרבות כמו גם שבאתר ישנו מדור 'חדשות טובות' שעוסק באיכות חיים ובכל מה שכעושה לנו כיף.

10. חדשות 10

את הסיפורים החמים, העדכונים והפרשנויות ניתן לצרוך באמצעות גלישה אל אתר חדשות 10. האתר יקנה לכם דיווחים, שלל חדשות מהארץ ומהעולם תוך התמקדות במה שקורה בישראל ופרסום קטעי וידאו וחדשות.

 

מאמרים בנושא חדשות:

10best

אתר tenbest מביא לכם את התוצאות הטובות והרלוונטיות עבור אתרים בנושאים שונים ופופולריים. כל מה שאתם צריכים לדעת נמצא באתר אחד, באופן תמציתי ויעיל.

חיפוש באתר

נגישות
גלילה לראש העמוד